formerna på de rätta ställena.

handbok för singelmän.

I annonsen står det:

" Kurvig"- verkligheten är den att hon fomodligen önskar sig ett gymkort i julklapp. gör hon det inte,. köp ett ändå.

I annonsen står det
"Formerna på de rätta ställena"- I verkligheten har hon en  enorm hylla, något sladdrig, men se till att inte ha några dyra saker i  hyllorna hemma då hon förmodligen omedvetet  kommer riva ner dom med sin värdsldel till akterspegel.

I annonsen står det:
" Mullig"-  Här ska du passa dig förmodligen är hon lika fet som göran persson och har ett leende likg Margit friggebos.

I annonsen står det:
" normal"- ALERT , ALERT psykovarning!!

eventuellt fyllar jag på listan inom kort.. är just nu ba sjukt trött på tjockisar. för att inte säga vidrigt trött...!

match ikväll
puss

Kommentarer
Postat av: Kerstiiin

Nätdejtar du nu igen?

2009-01-08 @ 16:32:53
Postat av: Sandra

haha nu börjar jag känna igen dig igen. Det här tjockishatet.. är det nått omvänt självförakt? :) Puss

2009-01-08 @ 16:39:35
Postat av: carl

Kerstin.. Mina nätdejtardagar är över.. hade bara lite agg mot tjockisar idag...



Sandra.. jag e glad att kunna tillgodose dina önskemål... hoppas du fortsätter läsa.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback