världens bästa

karlsson.

idag på kvällen fick jag skrattattack.
jag och ela hade ätit och kollat på tv och jag gick för att hämta min eltandborste för att " borsta bissing" ( jag kallade det så när jag var liten, ja att borsta tänder alltså)

ela frågade om jag vill ha fläkten i sovrummet

jag svarade att jag ville det , men att jag kunde ta den själv.


när jag gick frammåt-lutad med fläkten på ryggen och el-tandborsten surrandes i munnen utbrister min älskade:

"ÅÅÅÅÅH TITTA KARLSSON PÅ TAKET"

Jag skrattade så jag höll på att tappa andan, jag spottade tandkräm å saliv på kropp och kläder å jag tror till och med att jag råkade släppa väder, men det låter vi vara osagt.

nu ska jag kramas å pussas med Mami , imorn ere fredagsmys jag ser fram emot sovmorgon å att inte behöva lämna damen ensam i bingen.. dessutom e det bara en vecka kvar tills vi ska flyga ballong:)

sov så sött
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback