seg

jag å damen e lagom sega.
dagen började med att vi vaknade upp med lilleman på soffan. vi gick å köpte pizza å lite tilltugg å la oss på soffan.

lillen drog vidare för att dricka mer öl. hur orkar karln?

igår hade Vi, ja jag säger vi eftersom michaela ju bor här nu <3,  lite folk över å vi åt tacos, drack öl å spelade buzz.

nicki( lillen), papi, mami, shisi, mimi, bradi mfl var här å även kjellberg från tvåan;)

vi begav oss till patten å kalasade det var kul. vi drack billigt i baren å sådär

mami är stööööört bakis idag:D

Success:P

 riktigt fina människor på tunnelbana
" lillen- damer-kärlek"
lillen fick stryk i shots-hockey
han hann även med att posera med mig å att visa oss från sin bästa sida:)

vad som sker nu är oklart.. lillen kanske kan göra reklam för vuxenblöjjor, elller för någon hårborttagningsprodukt:)

jag vet inte..

vi får höras helt enkelt

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback