problem solved

som jag skrev igår så var det en gummisnodd som satt fast i diskmaskinen .
efter att denna avlägsnats så går maskinen som aldrig förr, som en turbo-oljad blixt typ.

nu gäller det ba att försöka komma på hur denna hamnat där.

ela säger att eftersom vi båda använder hårsnoddar så bär jag 70% av ansvaret å hon 30% . fråga mig inte varför:)

jag har några huvudmisstänkta:

misstänkt nr 1

Vicke P
Han älskar att pilla med allt som är litet .. å han placerar det gärna på ställen där han vet att han inte får.

dessvärre är det inte särskilt troligt eftersom han har alibi då han spenderat de senaste dagarna hos mormor och morfar med dålig mage.

misstänkt nr 2
Michaela
hon gillar att retas å vet att jag hatar när saker inte fungerar. med tanke på att jag varit supertrött å somnat de senaste kvällarna så är hon nog huvudmisstänkt för sabbotaget.

misstänkt nr 3

Carl einar häckner ( carl taylor)
enligt cragus så e jag en fyllehund å tror att jag i ngt sjukt försök i att staffa min scheizofrena andra hälft niklas stoppad hårsnodden i maskinen under kraftig alkohol-påverkan.

jag får fortsätta luska helt enkelt.

igår supermys med mami <3 jösses säger jag bara... hon e bäst <3

Ps, man blir så jävla lack när man inte ätit upp allt löst i skålen så kommer man hem å så ska man ta första godisbiten... då e allt dränkt av smält choklad.... trauma ds.


Kommentarer
Postat av: cragus

jag har ju sagt åt dig att tona ner på chokladen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback