klart

garderoben är på plats. alla mamis grejjer e här det känns sagolikt.

största hjältarna i helgen är mor å far som haft tålamod och tid för att hjälpa mig och älsk.
<3 mycket kärlek till er!!! från både mig och Michaela.

Sen var vi och jannice hos deras farmor , Klara , och åt middag på ungerskt vis. det var grönsakssoppa, kyckling med nuggets, glass, kaffe, frukt å bulle!!!

vidare hem till michaelas föräldrar, ja hennes hem e ju faktiskt i aspudden nu, för att inmundiga lite godis, kaffe och andra godsaker, mysa lite å snacka skit. Mys.:)

vi passade även på att fylla hela kärran med hennes grejjer.. jag kan vara glad att jag såg ut från vindrutan. så mycket grejjer var det. egentligen skulle vi behöva hyra en långtradare, men vårt gemensamma beslut var att flytta saker i omgånger:)

nu blir det lite fredagsmys på en söndag... tja , ni vet, en rulle, lite löst, ngt gott å dricka och såklar, sluta läsa nu mamma, STOCKEN MED SNUS!!

mycket kärlek till dom som förtjänar det. ingen nämnd ingen glömd som det så tjusigt heter:)

puss

" inte så lite nöjda inte"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback