garderob

nu är mami i full färd med att vika in kläder i garderoben..
jag hejjar på för fullt , klappar händer, sjunger hejar-ramsor och snusar..

hon sa just:
" min högsta dröm är att det ser jättetomt ut i garderoben, för då måste jag köpa massa nya kläder"

jag vet inte om jag håller med... hon har nämligen fyllt hela vardagsrumsgolvet med kläder.

jag sväljer tungt;)

varför kör kärringar i 60års-åldern , iklädda pälsmössa alltid runt i sina dyra mercedes och bmw med dyra solglasögon över ögonen när det är åskmåln, dunkelt och tidigt på morgonen?

jag lackar.. nästa gång jag ser en sån smäller jag den med bilen.. så jävla fult ere.. eller handlar det , som i petters fall, om image?

vi får ta reda på det helt enkelt..

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback