vill du?

konstig dag..
 Cragus vill inte äta lussekatt eller dricka murre... det är ngt konstigt på gång.
Mokkling tog bytte upp sig från dörr till flyg och drog söderut.
Lilleman har krökat ner sig å e deprimerad.
 vart är vi påväg?

jag känner ibland att kerstin e så lik mig. hon e rolig, lättsam å en god vän... men det sägs även att:
jag är egocentrisk och sådär sägs det. konstiga och hårda ord... man brukar säga att första gången man blir kallad åsna ska man slå personen som säger det på käften... andra gången kallar man honom idiot och den tredje gången börjar det bli dags att tänka på vilken sadel man ska köpa... med det i åtanke måste det ju bara finnas en fråga:

Hockeykerstin... vill du gifta dig med mig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback