Rinkeby-dejten

igår var jag ( vi???) inbjuden till enskede för taco.
Lillen, Natta och sofie hade hackat, stekt, rivit och blandat såser, grönsaker å köttförs hela dagen och det var bara att sätta sig till bords när vi kom.

Det smakade utsökt och alla var mätta å belåtna.
Damerna och Lillen satte efter middagen igång med ett sjudundrandes vinparty och det ´tog inte lång tid innan vinet var slut å det var dags att gå hem...

Jag undrar varför aldrig någon har roligt när dom är med mig.... folk har nog ont i magen idag? men det är nog av tacos.

Varför vill lillen ge mig en " Your-Willy" i julklapp?

Varför blåser natta på testiklar  en hel eftermiddag?

Hur kan alexandra tömma ett lådvin på egen hand å sen säga att hon e nykter

Varför kan Sophie inte lära sig hur rödljus fungerar?

varför är jag så dålig på att umgås på två?

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback