i mina unga dagar

det är inte sällan jag får höra att jag e aningens skev:P jag har aldrig sagt att jag inte är det så därför ska  jag nu berätta lite från min ungdom som knappast förändrar åsikten om att jag skulle vara skev.

När jag gick på Högstadiet och var hemma hos någon jag inte kände så väl för första gången så hade jag ju ingen aning om vad det var för familj jag hade hamnat hos.

Jag visste inte vad dom åt, vad dom såg för film, vart dom åkte på semester eller hur ofta dom städade muggen.
Så för att vara på den säkra sidan att inte få några bakterier på sig så använde jag handfatet som toalett första gången jag gick på toa hos familjen.

Om jag gör det fortfarande låter jag vara osagt.....

sant eller falskt .. tjae.. den kan man oxå suga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback