" affärsmannen"

träffade en konstig man idag...
står på hornsgatan.. har  precis skuttat ur bilen då det kommer fram en karl till mig.

jag känner att han kollar på mig och vänder mig mot honom och nickar artigt.
Han frågar:

" ursäkta, vet du vart(var????) Hornstulls T-bana ligger"

" Javisst... det ligger 200 meter ditåt" jag pekar med handen."

" fint, och stort tack säger den trevliga karln"

 jag vänder mig om och ska plocka ur saker ur bilen då han säger:

" har du pratat med affärsmannen?"

"Nej det har jag inte," säger jag osäkert.

"Jo det har du .. det är JAG som är affärsmannen, ARVID", säger han å sträcker fram sin våffla( hand).

Jag trycker hans hand å säger:
" Calle"

sen försvann han ur mitt liv:D

jag satte mig i bilen å apskrattade....

Har jag varit med i dolda kameran?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback