Tisseltassel

Visst.. idag hörde jag två tjejjer på gymmet som snackade om " hockeyfrun"... det ni....

Jag e lite egoistisk..
KOM på två saker jag gillar och båda inträffar idag....


NÄR Ninna är i Örebro- då kan jag dricka murre, gå lös på godisväggen och spela xborre med cargus.

Onsdagar:  DÅ är Hockeybönan alldeles ensam och desperat hemma i sin boning och går lös på leksaker och oljor.

Rykten säger att hon klätt upp sig dagen till ära.. high heals och kort-kort på utsidan och raffigt- eldigt under....

Hon har städat sig själv ... Jag klär av, smörjer upp och siktar ..... PANG.


Kommentarer
Postat av: ninna

haha fy fan va din blogg börjar spåra! å du på fredag kommer ja hem å tar caggen från dig hehe :)

2008-01-09 @ 19:11:20
Postat av: carl

@ Ninna
På vilket sätt menar du=?

Postat av: ninna

som d spårar menar du?

2008-01-09 @ 19:38:56
Postat av: carl taylor

DU HÖRDE!
precis det jag menade.P

2008-01-09 @ 19:41:25
URL: http://carltaylor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback