Shit happens when you party naked in Bagdad


Hell yeah!

Hemkommen från ett maraton matfrosseri hos farmor.

5 timmars svullande.
Det serverades:

  • Potatis,
  • snittar och krustader "Mumsfilibabba á la farmor"
  • sallad
  • kassler
  • sås
  •  brysselkål"dagens raketbränsle- inget att rekomendera innan en dejt"
  • gele
  • tårta
  • dessertostar
  •  kakor
  •  kaffe & bullar." här kan du dricka kaffe och äta kaka..... DET DU.. Taylors Café"

" efter att ätit som en häst var jag tvungen att ta en tupplur på soffan"

" efter att systersonen hade tagit ett bad försökte morfar sätta på honom byxorna... Inte konstigt att grabben  är orörlig- två ben i samma byxben"

" Pappa, tomteluva- VÄRLDSKLASS"

Har precis rullat hem och sitter här å jäser.
Är ruskigt förtjust i brysselkål och har satt i mig ett helt fat idag (ca 20 stycken).
så nu sitter jag här å pruttar högt  så att jag förmodligen kommer få påhälsning av störningsjouren..........................
och kan avslöja att dom inte är speciellt luktfria.

UÄÄÄÄK

sitter iof och myser å fnissar åt hur illa det kan lukta...

*Ler gayigt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback