Samba á la Cragus

Javisst ser ni!!!
Kalas med allt vad det innebär. glass, dricka, kaffe, xborre.. YOU name it!

Supertrevligt folk. Fina vänner Cargus har. Myser av att få vara en del av hans liv, för det e jag fakitskt nu tycker jag.
" de vackra flickorna snackade bröst, övervikt och penisstorlekar"
Nästan så jag kan pissa å skita med öppen dörr utan att skämmas!!!


" kvällens enda singel förutom jag då... Johan"

" grabbarna spelade xborre, rykten säger att Martin spöade Basse med 6-0 i matcher"

Folk trillade av, men eftersom jag nästan är som familj stannade jag till sist.
" gänget" :
Ninna- Studerande mäklarassistent, dejtingförmedlare och halrappt munläder
Cargus- regerande NHL mästare, godisexpert och ett blixtsnabbt munläder
och jag.

" fina ihop, martin och ninna motionerade på kvällen"- kommer bli stämd

Supertrevligt som sagt och nu återstår det bara att presentera dagens Cragus x 2.

Ninna:
" Varför heter du Carl Taylor"
Taylor:
" Det ska jag berätta när du, jag och Martin delar på en låda vin"
Cargus:
" Ja det kan vi göra i sommar"
Gänget:
" HAHAHAHHAHAH"

Hrmfp... vet inte grabben att det är 6 månader dit?

Nr2.
Påtal om att det är skottår då kvinnor får fria på skottdagen.

Taylor:
" Ninna nu  har du chansen iår att fria"
Ninna:
" ja man kanske skulle göra Martin lite nervös"
Taylor:
" Ja haha, beställa limosine, ha en 2000 :- skumpa där inne och räcka över ett litet paket"
Cargus:
" HAHA, ja jag skulle förmodligen skaka det bredvid örat och kasta ut det genom fönstret och säga ' INGET PS3- FÖR LITET"
ALLA asgarvade......

nu är det binge och arbetsvecka...

puss

Kommentarer
Postat av: ninna

bort me bilden taylor! du ska få en bild på oss om du nu vill lägga ut en bild =) tack för igår

2008-01-07 @ 10:55:57
Postat av: carl

ja då ska bilden fram gasnska fort

tack själv!

Postat av: ninna

haha ja lovar, gillar bilden du la till nu =)

2008-01-07 @ 20:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback