saker jag vill

nu eller innan jag tappar kuken.....

  • Bli utdragen i buskarna på lite vuxenlek.
  • att någon ska vänta på mig i 5-6 timmar ... Bara mig! för att sedan släta över mig å kasta ut mig....

Ärs detta kommer sluta patetiskt... jag lämnar er med  några korta ord.

Julmurren är slut- Stor panik, men det är ju bara att komma över den och gå lös på pepsin......

Dessutom sägs det att näsan växer om man ljuger- sant i mitt fall, men vad Cargus gäller , verkar det som det är en annan kroppsdel som växer....dronten!!!

Sa jag att jag var singel???
" hej, jag är en 23årig kille med glimten i ögat... gillar att städa , diska och tvätta.... på fritiden gillar jag mys på två , matlagning och långa skogspromenader"- suck jag e desperat......

Heta kyssar från "kåt i sthlm" hahaha...

Noll brudar på ett år.....
Puss hej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback