Saker i min vardag som gör mig LACK! ½#*@&

Utan inbördes ordning

#1När man är irriterad på ngt man inte vet varför man e irriterad på!!!

Gå runt å va en surgubbe gör mig fruktansvärt irriterad.


#2

Som hockeykille i en lite lägre division (2.an) är det ett evigt bärande av trunkar till höger och vänster.
Vad som e fett irriterande e när man bär så mycket att man inte har ngn kroppsdel fri ..
Då ramlar givetvis trunkhelvetet med ena bärremen på armbågen... FETT IRRITERANDE!!!

#3
Folk som inte spolar på muggen.
Vem fan vill mötas av gammal bajslukt å en flytande korv när man öppnar toalocket för att lägga en kabel eller två skälv??

# 4
Hår i god mat

Här har man stått å lagat mat i en timme.... Tar första tuggan... och vad sker?

Jo man har en hel jävla flover power-buske i käften.

#5
Mjukisbyxfickor i bil.

Behöver jag motivera?? Vem vill leta efter nycklar, mobil, kamera, pengar under bilens säte????

tack för mig -- hej!
"familjen kan man bli väldigt irriterad på oxå- men den älskar man alltid ändå"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback