runken

Livet som desperat singel är ingen barnlek ska jag tala om för er.....

 Man finner alla damer å kvinnor attraktiva...
fantiserar om allt å alla ( av motsatt kön)
Maraton onani, panikrunk , duschrumsrunk, kvällsrunk, i kalsongernarunk, smygrunk.....

Jösses...

Dags att byta blogg kanske:$
ingen som vill läsa om mitt desperata leverne....

" Eftermiddasrunken- dagens bästa, den mest desperata och panikartade runken på dygnet"

Jag var på gymmet. såg massa snygga tjejjer på vägen dit... suck....

Sa jag att jag var singel??

" Jag ska gå ALL IN på din MAMMA , gosse"

PUSS

Kommentarer
Postat av: sanne

du är ju hockeyspelare, har väl med det att göra.

2008-01-09 @ 16:32:04
Postat av: carl

Okej sanne.. tack för din insiktsfulla analys...

Postat av: Nina

Seriöst nu.....Du e såååå jävla störd ;)
Så skönt att läsa å skratta :-D
Ses vi i veckan??
Kram å puss i ljumsken

2008-01-09 @ 17:15:23
Postat av: c a

@NINA
kikar nog förbi på fredag.. ronny är nog ledig tror jag...:)

kram

2008-01-09 @ 17:19:54
URL: http://carltaylor.blogg.se
Postat av: kim

haha, hur ska det gå för dig när det blir vår? då flyger hormonerna omkring hej vilt i luften. looking forward to it ;)
btw; roligaste bloggen jag läst på länge!

2008-01-09 @ 18:23:39
Postat av: carl

@ KIM
Ja du . jag har varit med om en vår förut.. för damerna var det lätt.. dom gick ba över gatan för att slippa mig.. för min del var jag tvungen att gå lös på mig själv ett gäng gånger om dagen....

kul att du uppskattade bloggen:P

2008-01-09 @ 18:27:16
URL: http://carltaylor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback