"På torsdag äts det ärtsoppa...."

"...på lördag e  det fest...."

Jo tack!
Veckan har rusat förbi igen och imorgon är det vanliga fredagssysslor som gäller:

  • Jobba halvdag( fram till ca 12)
  • Hem käka
  • Sova en stund
  • Iväg på match
  • Någon aktivitet på kvällen.

Grabbarna i laget skrattade åt min blogg.

Jeppe : han är en toffel som är avundsjuk för att han inte törs säga emot sin partner
Micke : en skön kille som tror att bloggen är till för att få tag i småtjejjer.
Trasan
: en pajjas som tycker jag hade skön självdistans, men att det nu börjar spåra ur med bockar osv.
Staffan: Skrattade åt de andras rövarhistorier angående min blogg, men lovade dyrt och heligt att börja följa den.



" nu har du något att blogga om"- Jeppe tyckte han var bra fyndig när jag precis skulle kliva in i bilen. Den avundsjuka Djävulen...

Nu ska jag värma ärtsoppa och pannkakor och låta det väl smaka..
Vi får höras helt enkelt.

Puss hej


Kommentarer
Postat av: Linnéa

sad...so very very sad..

2008-01-11 @ 06:00:31
Postat av: Carro

Det finns även heta 26-åringar som läser och gillar=)
Hälsa det till hockeygrabbsen, och få respekt!!
löööve & puss

2008-01-11 @ 10:47:12
Postat av: carl taylor

@linnea.
tycker du :P?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback