Överskattat?

Visst är nyår ett tillfälle att umgås med sina vänner, äta  och dricka gott och festa tills kropp, ben och skalle inte orkar mer, men efter att ha hört mig runt med vad folk haft för sig under gårdagen och hur de tyckte det var  verkar det som om de allra flesta är missnöjda med  kvällen.

Några exempel på svar jag frått på frågan. "hur hade du det igår":

" Ne  jag käka middag sen  drog jag hem, hade det inte så kul"

" Jag hade inte så jättekul,  allting är så överskattat"

" Haha. nä det sög, men full blev jag"

" Det var helt okej, men inget märkvärdigt det vanliga du vet."


Själv hade jag det kanon, men upplever att allt för många förväntar sig att det ska vara den " perfekta" kvällen.

Själv försökte jag hålla nere förväntningarna och.

  • Åt oxe å potatisgratäng
  • Drack tills jag knappt visste vad jag hette
  • Dansade så jag har träningvärk i vaderna och hål på Dansmackorna(skorna)
  • Sköt raketer
  • Och hade det helfestligt

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Kobaneb

det är ett sista försök att få den där kvällen som utgått 51 gånger innan under året.

2008-01-01 @ 20:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback