nu har hon gjort det igen....

Hockeyfrugan eller hockeybönan (WWW.hockeyfruns.blogg.se )som jag kallar henne....

När man går in på statistik å kollar antalet besökare och det är 399 unika ip-adresser som besökt bloggen vet man att hon  har varit i farten igen..

Idag är jag tydligen en person hon skulle ragga på som singel....

men till alla er som känner mig och läser hennes blogg regelbundet vet att det inte är någon sanning bakom det... för att citera hockeyfrun själv- när hon talar om sin blogg:

"Jag sitter och blåljuger er rakt i ansiktet!"

Så det så...
" jag visste inte vart jag skulle ta vägen när jag läste det, så jag vevade med armarna å spelade galen"

Men jag är smickrad!!! MYCKET smickrad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback