Nu är allt som det ska

rännskitan är på plats.. som vanligt när jag är nervös.. för att visualisera " rännskita" kan ni trycka i er 500 gram urkärnade plommon - vänta i 2 timmar- och sätta er å trycka......

Så har jag det nu... nervös som en 15åring som ska bli av med oskulden.... kan ju bara sluta på ett sätt- För tidigt.....


Blind date på sätt å vis ikväll....

Jösses när ska man växa upp?

Wish me luck....

Det kanske går bra om jag gör det jag är bra på- Vara mig själv och le gayigt....

*LER GAYIGT*
" tränar å gör mig fin för kvällen- tränar på straffläggning oxå......"

Kommentarer
Postat av: Joanna

Om blinddaten går dåligt kan du alltid få en till.... I Linköping=) Med en Norrländska! Men lycka till ikväll...

2008-01-19 @ 16:48:24
Postat av: Alice

Hahaha heelt ärligt :P jag har följt din blogg ett tag.. :D helt jävla ärligt vad är det för fel på dig *ASG* *Ler* hahahahahahhaa grym iaf 10 poäng till dig

2008-01-19 @ 19:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback