minnen...

Kom idag att tänka på ett roligt minne.

 Det var när jag var 18 år och jag var hos en vän...
Vi hade planerat att ta våra arslen och gå på krogen.
Eftersom vi förfestade hemma hos  honom tog jag med mig ombyte och duschprylar till honom.

Vi var ensamma hemma och jag skuttade in i en dusch på övervåningen ( fina , stora duschen) och han tog den lite mindre och mindre fina duschen på nedervåningen.

När jag hade rakat alla fjun, könshår, borstat tänderna och tvättat hår och kropp stövlade jag naken ut i  vardagsrummet nynnandes på Ulf Lundells  " Ohlala jag vill ha dig".

Till min stora förvåning hade kompisens syster och hennes 3 kompisar kommit hem och satt där i vardagsrummet och drack vin.

Halvt panikslagen öppnar jag munnen och säger:

" Eeeeh, jag visste inte att ni var här" ( jasså gjorde jag inte???? det var ju därför jag stövlade ut naken)

Har aldrig i hela mitt liv sett 4 så granskande FÅGELHOLKAR i hela mitt liv....


Sa jag att kompisen fortfande påminner mig om det och skrattar??

*ler förföriskt*

"Övertyga mig Carl- menar caroline:)"

Kommentarer
Postat av: Nina

Gillade att visa upp dig redan då ;)
Ses imorgon :D
Kram kram Nina

2008-01-31 @ 20:36:03
Postat av: carl taylor

@Nina
Ja imorn ses vi äntligen:D

Postat av: Caroline

jag borde försöka övertyga dej...kommer bara inte på nåt klurigt:(

2008-02-02 @ 13:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback