Klumpsmurfen Taylor....

Javisst.. det verkar vara som fördömt för mig att få "klubba" (bajsa) på arbetstid....

Idag var det panik igen... Det tryckte på... och som tur var hade jag en kund med Wc nära där jag var.....

Stormar in växlar artigt, men stressat, några ord med kunden. Ber snällt om att få låna toaletten och hon( en söt och trevlig donna) säger :
"självklart- jag ska visa dig"

Väl där inne rycker jag tag i handtaget för att stänga dörren- skitnödig som bara den, men vad händer då?

Klumpsmurfen - Taylor himself- rycker "sönder" dörrhandtaget... ja ni vet så att handtaget sitter i handen och " kolven" kvar i dörren.

Panik, men jag var tvungen att uträtta mina behov ... Kissa å bajja.....

När jag var klar luktade det inte tårte precis, men eftersom jag inte ville tillbringa resten av mitt liv på en sjabbig toalett i förorten var jag tvungen att knacka å panka på dörren så att den söta tjejjen kunde komma och släppa ut mig.

>Dörren öppnades och hon möttes av en inte allt för angenäm lukt och säger:
" du , det där är ingen parfym jag vill ha på mig"

Jag skrattar lite och säger:
" I bland så måste man"

Vi båda skrattar och hon bjuder mig på kaffe......

Behöver jag säga att det var aningen genant att sitta där och dricka " java " med henne ??


Föresten....
Sa jag att jag var singel?
" Jag bejakar kvinnan i mig- ROOOOSA e bra skit"
Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar din blogg!!! Bara måste läsa den varje dag....Du e underbar ju!!!!!

2008-01-09 @ 13:19:34
Postat av: carl taylor

hehe emma... älskar att du älskar den..
kram

Postat av: Emma

haha...det går ju inte att göra annat!! Din sida e mitt stora nöje...Kram

2008-01-09 @ 14:13:02
Postat av: carl taylor

nu är det väldigt mycket smicker tror jag....
men jag tackar och bockar på artigaste sätt....

2008-01-09 @ 14:14:12
URL: http://carltaylor.blogg.se
Postat av: Emma

Absolut...ta åt dig! Gillar dina sköna bilder..hehe

2008-01-09 @ 15:47:55
Postat av: carl

du gillar alltså naket haha:P
tack:D

2008-01-09 @ 16:12:41
URL: http://carltaylor.blogg.se
Postat av: Emma

Haha...vem gillar inte en sån kropp naken? det finns julmust hos mig om inte pepsin smakar bra...P

2008-01-09 @ 16:17:04
Postat av: carl

nämen emma.. hold your horses.. allvarlgit har ni julmurre hos er????
jag kan gö vad som helst^^

2008-01-09 @ 16:20:26
URL: http://carltaylor.blogg.se
Postat av: Ida

Oh my!! rosa är verkligen din färg baby =)

2008-01-10 @ 23:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback