Jag ?? Bock??

Hemkommen och maten är snart klar..
passar på att snabblogga.

Det finns många sätt att göra det på.
De flesta gör det med varndra, andra med sig själv.
Vissa gör det med gosedjur och andra med frukter

Jag däremot.... Jag gör det med bocken!

"Lite traditionell doggy-style( eller egentligen alla 4benta däggdjur tror jag). Märk hur gentlemanna-aktigt jag håller upp svansen.."
"Klimax närmar sig... jag för min överkropp över bockens och slickar i hans öra"
"Klimax... say no more... "

Nu ska jag äta..
hoppas ni inte tycker jag e för skev:$

Kommentarer
Postat av: Emma

Måste du göra det me en halmbock när jag finns..hehe

2008-01-10 @ 15:24:11
Postat av: carl taylor

@emma
jag får aldrig göra det.. jag mediterar och kollar porr istället...

och sätter på julbocken oxå såklart....

Postat av: Emma

Precis som jag då...men jag sätter inte på min julbock....E det något du rekommenderar?

2008-01-10 @ 15:50:15
Postat av: Nina

Hahahahaha :D
Say no more, skrattar så tårarna rinner!!!!
Kram Nina

2008-01-10 @ 16:59:03
Postat av: carl taylor

@ emme
javisst.. det är riktigt behagligt.. men man får se upp med alla halmstrån:$

2008-01-10 @ 20:51:02
URL: http://carltaylor.blogg.se
Postat av: carl taylor

@ sofia
hehe nee vet inte .. men bra att du gillar det..

2008-01-10 @ 20:54:23
URL: http://carltaylor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback