Jag är inte alls det jag borde vara.

Sitter och lyssnar på Göra slut-låtar . mysiga ballader om " you dont know what you´re missing baby" och " Why does it always rain on me".

Borde slå kullerbyttor.
Cargus och jag förenade igen... Vill inte att du ska flytta.. varken emotionellt eller kroppsligt.
Tusen tack för att mitt klumpiga beteende inte gjort att du ändrat uppfattning om mig.. att ge någon en TREDJE chans som du gjort med mig är stort.....

Men vaffan...
Mina fans vill ha action.

här kommer det... for your eyes only!!

http://video.google.com/videoplay?docid=7574656623594290214&hl=en

ENJOY!!!

*LER SUPER SUPER GAYIGT*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så otroligt rolig! Skrattar gott då jag ser dina videoklipp, du borde bli skådespelare, du är jätte rolig! :)Dig vill vi se mer av! :)

2008-01-24 @ 22:32:24
Postat av: Askfisen

Blir bara bättre och bättre. :) Signerade idolbilder, är det något som kan tänkas komma i framtiden..?

2008-01-25 @ 00:12:24
Postat av: Mimi

Man kan ju inte annat än att bli lite små förtjust i dig!

2008-01-25 @ 10:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback