Hjärteont

Urs det skär i mitt hjärta...

Hade tillberett en gourmetmåltid bestående av överkokt pasta, bränd falukorv och lite ketchup.

 Men vad sker?

Slarvig som man är har man ju en del bråte i sovrummet/datorrummet,
Hade tänkt att krubba lite framför datorn och blogga lite.

Tappar lite balans, slår tån i en hantel- SMÄRTA-  tappar tallriken med korv och pasta på golvet och i bara farten slår jag ett perfekt " krokben" på julmustflaskan utan kork som står på golvet, ursäkta STOD på golvet.

Så nu är här en enda sörja av pasta, korv och julmust.
"På en igen"
"första känslan- jag ville skrika"

" nu har jag fått mat i magen å smyger omrking likt en crazyglad tomte igen"

Puss på er.....


Kommentarer
Postat av: Nina

TACK för ytterligare ett GOTT skratt!!!!!! Du e helt underbar ;)
Kramar Nina

2008-01-07 @ 22:32:10
Postat av: Micke

Tjena, m,icke här!

2008-01-08 @ 12:58:09
Postat av: Ida

Men söt eller vad :D

2008-01-08 @ 17:47:50
Postat av: Micke

Jag håller med Ida! Dessutom har jag lyckan att få (kall-) duscha naken med denne ståtlige sötnos nästan varje dag...!

2008-01-10 @ 12:44:09
Postat av: carl taylor

@ Micke.. Märkligt. fick just en kommentar om kalldusch och runka till mysik med david hasselhof..

Micke gillarej!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback