Han sket sen var middagen klar!!!

Idag har vi firat Min vän Cargus(http://www.snabbstart.blogg.se/ ) som fyller 25 imorgon.

Grabben hade varit på konferens med företaget under lördagen och jag hade lovat att hämta honom och skjutsa hem honom när han anlände till Stockholms Cental.

Vad han inte visste var att jag och Ninna i hemlighet hade planerat en liten  överaskningsmiddag för honom när han kom hem.

Så vid 11 skred jag och ninna till verket.
Jag handlade och NInna städade och lagade mat.

Så när väl martin kom hem fick han en glad överaskning... jag tror han blev glad på ritigt.
" VI fixade ett äkta barnkalas till det imorgon 25åriga barnet.."

Vi åt en av Martins favoriträtter Pompa, bea och fläskfilé-Mumsfilibabba.
" Till efterätt var det en kladdkaka- martins favorit- dekorerad med ljus och tomtebloss"

" Efter middagen var det som på alla barnkalas. och se han fick napp. 1.150 kilo löst och en snusdosa"

" även jag prövade lyckan . NAPP såklart"

Sen passade vi på att kika på en film.... Men sen bjöd vi upp till dans!!!

" bröderna ' anti frisyrgele' gjorde sedan upp i xbox 360"


" kvällen avslutades med att jag fick pisk i Nhl, blev utsparkad från lägenheten och fick veta att Cargus och Ninna skulle bada ihop- OMYSIGT"


" jag tog att le gayigt till en ny dimension idag- Hur ser jag ut egentligen:D"

Dagens mest spännande.. någon som har tips om händelsen.. kontakta oss!!

www.snrk.se/blog/


Ha det fint.
* Ler gayigt*


Kommentarer
Postat av: ninna

tack för ett roligt barnkalas =)

2008-01-14 @ 11:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback