Gud förlåt mig för att jag har syndat.

Jag har syndat. Syndat stort, eller egentligen inte, men det är inte acceptabelt om man ser det med kristna ögon- de ögon som granskat och uppfostrat mig ...

Jag har förargat GUD, och nu pratar vi inte blogguden utan   Gud den allsmäktige.

Han har visat sitt missnöje med mig genom att låta mig drabbas av " kexig kista" ( Läs: lös i magen - SOM FAN)

Var tvungen att åka hem från jobbet. Tänkte kämpa mig igenom dagen eftersom jag utger mig för att vara en krigare och anser att det är mesigt att sjukskriva sig om man inte är dödssjuk.

Men efter att varit tvungen att springa på muggen 5 gånger ( vilket inte är helt enkelt när man åker mycket bil), nästan skitit på mig 4 gånger och lagt två bromsspår i kalsongerna, kastade jag in handduken och begav mig hemåt.

Nu ska jag skita igen och sedan försöka få i mig lite mat å ngt att dricka.

Ikväll är det match:$


Fick för övrigt en sur/glad- kommentar igår:D

" Måste klaga!!! Din blogg är ju bara för underbar... Tråkigt bara att man inte kan kika på den medans barnen är vakna (barnförbjudet).;) Så det blir min höjdpunkt när barnen är nattade... Då bereder jag mi min favoritmacka och brygger en kopp te , sen lusläser jag din blogg och skrattar.... Du är underbar att läsa... Kram"

Jag och min bajsmge myser och mina kinder är alldeles röda....

Nu måste jag IIILA till toaletten.

vi hörs va?

Puss hej

*Ler gayigt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback