God morgon bloggerzz

Hej hopp..
Mitt inlägg inatt var väl inte det mest genomtänkta kanske.
Okalrt på en del håll kanske...

Men jag å M begav oss mot sveriges framsida som sagt.. skulle bara in och säga hej till Hockeyfrun och Journalen som festade i norrköping.

M och jag var sunkiga men ville in på Palace och satte på oss varsin huvudbonad.

Det var tydligen inte acceptabelt och efter att M sagt:
" Vadå det är knappast dig jag ska sätta på" till garderobiern blev det respass med 2 gorillor som följe.

Stod utanför och surrade med tjejjerna...tills stängning.

via max och journalen landade rymdskeppet  på adress hockeyfrun.
jag gick ur bilen och gav henne en adjökram. kändes som jag ville mer, men av respekt  för e lät jag det stanna vid en kram utan försök till något annat.

men som gessle säger:
" tänk att få en kyss på en promenad genom stan."

M var besviken  med all rätt.
tack ändå ....

puss hej
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback