För ert uppdämda behov av bajs pga hockeyfruns sorti från bloggscenen...

Enligt egen utsago gillar Hockeybönan morgonbajsen bäst.
Jag håller  med henne om mycket, men på den punkten har vi en ocean mellan oss!!!

EFTERMIDDAGSBAJSEN... Its hmmmm... "THE SHIT"

Ni vet ju själva.. hur det brukar vara när jag ska klubba på arbetstid.. alltid något skevt som inträffar... därför beslöt jag mig idag- trots att det tryckte på- att vänta med att göra nr2 tills det att jag kom hem.

Det visade sig vara lite väl länge, men klarade det....
Ordet panik används ofta och lite slenterianaktigt ibland av mig. Men idag VAR DET PANIK.

Efter att suttit som på nålar när jag parkerade bilen... sekunden- som känns som en timme- då man fibblar med nycklarna.. för att sen likt  Carl Lewis under sina glansdagar, fullkommligt ÄLGA in och hasa av mig byxorna och gå lös på porslinet....

Lätt nynnandes på " please release let me go"  beslöt jag mig för att låta bloggen följa med in på dass....
Om det är succé återstår att se.

" jag låter mina kära bloggläsare följa med och ta del av mina allra privataste saker- till och med besök på toaletten- ENJOY"

" skönare än sex-bara efter-sex-ciggen som saknas...."

I övrigt har dagen varit okej.... Lite jobb.. trist att göra Cragus besviken....

Nu blir det oxpytt med ägg.. liksom igår...


* ler - som alltid- gayigt*

Vi får höras helt enkelt....

*ler gayigt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback