Extraordinärt... Upp my ass.

Med lovorden " Ni kommer nog ha mer roligt än tråkigt". avslutade coach försnacket till dagens träning.

Vist 5 skitroliga minuter när " aerobic-instruktör" marita skulle försöka stå på ett par hockeyrör.

Vist. skitkul 
"tacklingsövning  på stackars hjälplös tjej á la mellanstadie skridskojympa "
tänkte vi.

Sen började helvetet.
45 minuter aerobox. På is , MED UTRUSTNING.

Nu sitter jag som ett kolli här och funderar på att dränka mina sorger i med en kanna white russians.


Inte blev det bättre av att Cargus höll på att göra årets dragning på mig..

Tack och lov hann jag sprätta ut ett ben för att rädda, annars hade jag suttit med en tunnbrödsrulle i handen, gurkmajonäs runt munnen och en "Pucko- choklad" framför mig på bordet och sett ut som en fågelholk....

" Dragningen som den kunde slutat om inte sprattel-räddningen hade funnits"
Tack för mig..
HEJ

Ni har väl inte missat?

http://video.google.com/videoplay?docid=-4520750150066384160&hl=en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback