en förvirrad kvinna.

Idag hände något märkligt...
 På min lunchrast så tog jag en promenad för mig själv.
 Jag hade inte gått långt förrän mina öron snappade upp ljuva toner .
Jag stelnade till is för en sekund och sedan - som trollbunden- gick jag åt det håll därifrån den himmelska musiken kom.

 Inte mycket senare stod jag utanför en stor , vadderad ytterdörr som stod på glänt.
PÅ andra sidan hörde jag den fantastiska musiken.

Det var någon sorts indimusik ...

Jag sköt upp dörren och blickade in i lokalen. Det var kvavt, rökigt och bara ett par röda lampor som lyste.
Framme på en scen stod en kvinna och slingade och ålade sig runt något som liknade en lyktstolpe....

Jag gick långsamt framåt samtidigt som jag inte kunde släppte kvinnan ur blicken... Hon var ung- kanske 20 år-, blond, lång och fruktansvärt vacker...

Hon såg förvirrad ut, blicken lät hon svepa fram och tillbaka i rummet medans hon tog av sig- HELT ogenerat- sina kläder.

Jag gick långsamt frammåt.
Hon knäppte nu upp sin behå och hennes stora vackra bröst fullkommligt vällde fram...

Jag stod nu precis inunder henne och sträckte mig efter hennes barm...

Just precis när jag skulle ta på hennes bröst blev det nattsvart...


Jag vaknade upp, svettig, kåt och förtvivlad- Jag hade drömt igen:(


Kommentarer
Postat av: Nina

Hahahaha :-D
D e jobbigt att inte få sex.......mer än i drömmarna!
Kram å pyss

2008-01-15 @ 17:52:02
Postat av: Anonym

Vad har du för dig ikväll?

2008-01-16 @ 00:02:12
Postat av: Anonym

Precis så känner jag mig varje morgon jag vaknar...

2008-01-16 @ 12:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback