Dagens Hockeyböna ( hockeyfruns)

Samtal på messanger.
Ett gammalt " på G " till mig  kontaktar mig för första gången på över 6 månader och jag undrar om det tagit slut med hennes kille- vilket det givetvis hade gjort.....

Jag är inte intresserad av henne så bönan försöker hjälpa mig att bli av med  henne....

Bönan säger:

"Skicka en nakenbild på mig och hälsa att om hon rör dig så får hon hoppa på ett ben resten av livet. "

Taylor säger:

"haha. det kanske blir som första och hittils ända gången jag skickade en bild på mitt kön....

jag nätdejtade en tjej som la till mig på msn...

Jag ombads att ta en bild på mitt kön.. och det gjorde jag...

När jag sänt bilden över nätet fick jag frågan:


' Vad är det där'  "

Bönan säger:
" HAHAHAHHAHAH"


Bönan säger:

" hahhahahah, ,jag dööör"


Bönan säger:
"

Haha, jag höll faan på kissa ner mig.. hahahahhaha"


Bönan säger:
" I cant stop"

 Taylor säger:
" vanu då? så kul var väl inte"?

Bönan säger:
" jo, sjukt jävla roligt! så jävla kul! bloggstoff för helvete!"

Bönan säger:
" 'Så jääääävla roligt!'  "
 
Bönan säger:

"OOoh, nu är min porrfilm klar...! Halleluja"


Tänk vad lite porr kan göra.....

* Ler gayigt*


Kommentarer
Postat av: cragus

har du lämnat mig nu kombis?? jae inte arg, kom tillbaka ba? ja har ju fått spö i 08 hela kvällen, själv? =(
ring? puss hej

2008-01-16 @ 23:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback