Dagens Cragus

Det var ett tag sen. men han är tillbaka.. min vän och vapendragare- Cragus.

Stackarn fick en sen födelsedagspresent av sina syskon igår.. mat, boule och en utgång.

Det slutade som vanligt med en brakfylla för honom och när klockan hans ringde vid halv 6 var han inte så kaxig..

Senare på dagen var han svag och eländig.

Cragus:
" Jag är så jävla trött, å glömt plånkan och körkort"

Taylor:
" ja fan klantarsle"

Cragus:
" Det är synd om mig... Kommer du och bjuder på en Sotare och en bööörjare?"

Taylor:
" Ska jag"

Cragus:
" Ja, jag skulle kunna döda och fan HUGGA av mig DRONTEN för en sotare och en bööörjare nu!!!"

Taylor:
" Asgarv"

Glad att han är tillbaka.
Lite bättre, lite vassare och framförallt säger han precis det han känner för!!!

*Ler gayigt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback