Cargus å jag!!volym 2

Efter en halvdags camping  med Cargus å Ninna där kaffe, vetelängd och tonfisksås med pasta serverades var det dags för match.

Borta mot Salem stod på schemat.
Efter en bra förstaperiod blev vi överkörda i akt 2 och 3. men lycktades bragdartat att vinna med1-2.
44-34 i skott.

Min gode vän Cargus skördade inga poäng, men är ändå stolt över honom.,. det defensiva ansvaret han tog är guld värt.....

Efter matchen var det nattcamping som var tänkt,

Vi hann inte till Maxi så vi fick gå lös på lekstugeväggen på statoil. det blev en liten påse som vi hade satt i oss innan första matchen på NHL var spelad.


Som standard äter vi ju Mickedonken efter matcherna- I´m lovin it!!!

lustiga som jag å cargus är..... i drive-thrun.

Det var en mcdoneknanställd som stod i drive-true luckan med arslet - så nära utan att vara parkerat i ansiktet på mig i förarsätet- i bilen.

Vi började genast likt två barn skojja å vara barnsliga:

Taylor:
" Tänk om hon skulle lägga av värsta brakskiten"

Cargus:
" haha , ja en som luktar å låter skitmycket"

Taylor:
" då skulle man må bra!!

*GARV*


för att krydda det hela lite extra så skulel jag skojja till det med "tjejen i sista luckan"
Hon rabblade upp hela menyn och räckte över påsarna var på jag säger:

"Ne det där var inte vad vi beställde"

hon kollar upp med en förvånad och lite skamsen min å säger:
" va var det inte vad ni har beställt"?

Taylor:
" Jo jag bara skojjade"

Jag å martin höll på att dö av skratt.....

Visst e vi roliga...
 nu är det slagga som gäller...

hoppas vi hörs imorn.. e sentimental nu så ska inte försöka mig på att blogga något mer:$


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback