Bloggtorka....

FY fabian.. jag är i kris.. vet inte vad jag ska blogga om...

eller jag har ett bra ämne.. måste bara smeka upp det så det får ett sammanhang.

Vad har helgen att erbjuda?
LIte kycklingfilé med ris om en stund,
Tugga knopp och sitta på  bänken å vara frustrerad under kvällens match mot Norrtälje.
Ett par Öl ikväll.

Imorn( Lördag)
Isträning på morgonen.
Lunch på stan.
 
Resten av helgen är ett oskrivet blad....


Föresten för er som missat.....
Årets hittils bästa film, förutom HB.s då:
http://video.google.com/videoplay?docid=-507698134156810900&hl=en

Sa jag att jag var singel?
" enormt stor näsa, skevt leende och buskiga ögonbrym- Vad mer kan en kvinna begära?"

* Ler gayigt*

Kommentarer
Postat av: Ida

I'll take you :)Inga problem!

2008-01-18 @ 22:35:45
Postat av: ANNIKA

Me to!!!! Går du med på delad vårdnad??!!

2008-01-21 @ 13:17:50
Postat av: Tess

Jag tar dig gärna med, du är het ; )

2008-01-21 @ 14:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback