Baksmälla

EN baksmälla av intryck efter helgen.
 
 Grattis till Mr Cargus. 25 år idag.

fick höra idag att jag tydligen är:
 " en lösaktig player" - intressant påsteånde med tanke på mina sexuella erfarenheter det senaste året.

Dessutom verkar folk ha riktigt svårt att förstå att jag är den jag är och inte den dom vill jag ska vara.

Jag gillar att gå runt i mjukisbyxor- jag avskyr kavajbyxor och finskor.
Jag gillar att ha lite skitigt hår och inte lukta senaste armaniparfymen dag in och dag ut.- avskyr kotlettfrilla.
Jag älskar att lira xborre och småfisa in soffan hos mina vänner- jag avskyr att  prata smink och killar med folk.

Jag är väl en hillebilly, men jag är iallafall glad och MIG SJÄLV.

Nu ska jag återgå till mitt.

till er som gillar mig. PUSS

 till er andra.. hoppas ostronen och champagnen ska smaka. jag käkar korv och makaroner i min HUSVAGN!

PUSS HEJ

Kommentarer
Postat av: cragus

tack för gratulationerna

2008-01-14 @ 15:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback