Äntligen.


var jag idag på besök på södermalm , i stockholm.
Och där hände det saker.. jag tror jag är kär i henne.. 52 kvadrat med balkong med en vy över hela södermalm, 6.e våningen....

Budgivningen startar på Tisdag.

Det där med visningar är föresten rätt kul.
 Alla går runt å tisslar å tasslar.. - egentligen vem bryr sig vad dom säger?
Själv pratar jag högljutt om hur kul det skulle vara och gå lös på porslinet inne på toaletten, lämna bromsspår och en härlig stank efter sig...

Vissa såg chockade ut, mäklaren skrattade(Slår vad om att han är en såndär bajskille som jag...) och  mamma skämdes och sa:
"NU GÅR VI"

Söta lilla mossan....hon skäms för min blogg och för mitt sätt att vara....:)
Men jag är bara en liten oklok pajjas!!
" inte fan är han snygg, inte fan luktar han gott, MEN han är bajsmannen från Huddinge"

Puss hej!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

ohhh... lammköttet... du har klart dom finaste ögonen och det finaste (gayiga) leende jag sett på länge! ;)

2008-01-27 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback