alla dessa drömmar...

Hej.
Drömde sådär märkligt inatt igen. som jag gjort rätt ofta på sistone.

Jag tältade på kullersten.
Jag väntade dag ut och dag in och det enda jag hade att äta vad vin och piroger med bea...

När jag hade väntat  i ett par veckor öppnade en fager kvinna tältet.

Hon kom in och la sin hand över min mun och sa:
" Tiden är knapp, dom hittar oss snart"

Hon överlämnade en lapp med en adress på och fortsatte:

" Sök upp mig på denna adress, röva bort mig och ta mig till ett ställe långt långt borta"

Jag var nu mycker förvirrad och rädd.

Jag hörde på avstånd smällar - nästan som puckar som träffar sargen istället för mål- och hon fortsatte ge mig instruktioner.

" Väl där vill jag att du tar mig. ordentligt. tryck upp mig mot väggen och slit av mig kläderna, det ska slitas hår, deep-throtas och spottas..... sök upp mig....jag finns  där 24/7...

Sen försvann hon igen.

Jag  e förvirrad.


*LER GAYIGT*

Kommentarer
Postat av: Jonna

Låter som nån inte fått sig nått på länge ;)

2008-01-25 @ 15:17:49
Postat av: Anonym

det börjar bli lite tjatigt om att le gayigt?

2008-01-25 @ 15:18:00
Postat av: Tess

Haha oj, vilken dröm.. Låter härligt, tråkigt att vakna upp o inse det inte var på riktigt!!

2008-01-25 @ 16:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback