In i dimman...

Hej hå Nu sitter vi här å ska pilla i oss lite tändvätska innan vi ska ut på stan i Ö-vik.
Det är hopskrapet från helgen som ska inmundigas på vårt risiga hotelrum.:)
Lite vodka, några centiliter khalua, några ljumna öl och 3 smirnoff ice.

Sen ska vi ut och kika på vad Ö-vik har att erbjuda en mångag....

Det känns inte direkt som om det kommer vara ngn höjdare....
Måste erkänna att detta inte var så genomtänkt, jag har förmodligen inget jobb att gå tillbaka till (dock är det väl ingen förlust eftersom jag inte trivs längre).

Dessutom är jag långt hemifrån å saknar morsan lite....:$

Nu innan jag blir för sentimental, så ska jag ta en dusch å dricka ett par drinkar.

Måste bara säga att jag e glad över att det är så många som läser min blogg!!!

Puss på er!

In i dimman
"Mitt enda minne från hem..."

Ps. visst är jag fortfarande för långt söderut för att ha möjlighet att få shotsen serverade direkt ur dunken eller att avnjuta en äkta pajjala sunrise?Ds.

Kommentarer
Postat av: askfisen

Nejdå.. Man kan få Skogsstjärnans serverad ur dunk i Ö-vik om man vill.. haha

2008-02-11 @ 21:16:42
Postat av: karin

Jaa du, kan lova dig som öviksbo att övik har Inte mycket att erbjuda en måndag! :/ Men vad är det man säger, det blir vad man gör det till :P

2008-02-11 @ 22:56:41
Postat av: tess

vill ha mer bilder på dig ;-)

2008-02-11 @ 22:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback