Dagens dedication 25 september 07

Har bestämt mig för att skriva lite om folk som har betytt  eller som betyder mycket för mig ...

Elinor Söderström 1986-04-18..
Elinor och jag träffades för första gången fredagen den 11 april 03.Och höll sedan ihop ett gäng år.. med bättre ochn sämre tider tillsammans..

Elinor var min  första och hittills enda  stora kärlek....
Hon ibland ett hjärta av sten men för det  mesta är hon
en av de  mest omtänksamma och varmhjärtade personer jag känner.
Hon bryr sig verkligen om sina nära och kära och gör nästan vad som helst för dom...(ibland för mycket för att hon själv ska hantera det)

Elinor har en stor härlig familj med 3 syskon 2 systrar(mimmi och veronica) och en bror (stefan)

Veronika är tillsammans med och har barn med den skönaste snubben på jorden.. Jörgen... Jag hoppas fortfarande att dom ska gifta sig å att jag ska bli bjuden:)

Elinor läste teknikprogreammet på sjödalsgymnasiet och där hängde jag flitigt den sista terminen av min gymnasieskolgång.

Idag jobbar elinor som elkonsult på ett företag.

Även om jag vet att jag och elinor är way passé och att hon har ny lägenhet å ny kille tycker jag det är mycket tråkigt att vi inte längre har någon nämnvärd kontakt för hon är en härlig tjej att umgås med.. både i och utanför bingen;);)


image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback