Vi lever i nuet

Att leva i nuet..... är fruktansvärt svårt för en drömmare som jag...

Jag tror att allt är så lätt, allt går så smidigt...
Det är bistert att gång på gång vakna upp och inse att det som var tänkt att gå så lätt.. visade sig vara betydligt svårarei verkligheten..

Detta gäller allt från att sätta ihop en ikea-möbel till att verkligen få det man vill ha i livet.....

 "En dans på rosor?? "Ja tack
"Gå som på räls...?" Jo mer än gärna

Men för mig är det mer
" ta en dag i taget..."
och framförallt...

" Det finns inga genvägar fram till det perfekta ljudet."


Till sist vill jag bara be alla som inte redan gjort det ladda ner Hinder- Lips of an angel..

Underbar låt som passar till.. ja den passar till korv med makaroner bland annat...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback