vi konstaterar att:

- Tjejjer har det lättaste " att driva med" objektet i mig.

- jag dansar och har mins lika kul nykter som " full like a kastrull"

- tjejjer tycker jag är en bra vän så det är därför jag aldrig kommer längre än till en " kompiskram"

- white russian är ett raketbränsle många resor värre än tequila-shots.

- damprycket jag fick imorse efter en stenhård kväll och 3 timmars sömn förmodligen var det värsta Tony, Felipe och Jimmy hade sett.. (film finns:$)

- Det är värdelöst att inte förstå språk... , spanska om man e svensk och svenska om man e spanjack...

- servetrisen på grekrestauranten inte hade haft några roligare gäster att betjäna än Mig, Jimmy, Melania, Felipe och Tony.

- En evolution 8 skulle vara en enormt bra julklapp:p

- att en lägenhet på södermalm skulle bara mums.

- laget har 5-39 i målskillnad mot gotlandslagen iår:D

- jag ska ta time out från hockeyn.. kommer bli jobbigt att prata med coach:

- flickorna Melania, Sandra, Kristiina...är fantastiskt roliga och trevliga unga damer.....bra kompismaterial

- jag skjutsade ellan för en vecka sen å har inte fått ett tack.

- jag har blivit förd bakomljuset något enormt  å jag var så blåögd....

- Att kramizzzz är ett bra och otrevligt avslut på samma gång...

- att det är påtok för sent för att fortsätta... då kommer det bli blödigt och påtok för mycket privata saker som kommer nämnas..

Puss och hej.. I want to be gay... för då skulle jag ha ragg varje kväll,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback