När du hör en bra låt och din partner är kåt

Då är det glassigt...

Dessvärre är inte min partner kåt.. hon/ han är obefintlig....

Har kommit på 3 saker idag.

Upptäckt #1:

Jag har börjat prata med mig själv...
Om livets alla små ting.. är det ett varningstecken?? kommenterar folks utseenden, hur de pratar, vad jag ska göra osv.... allt detta högt å jag svarar på det själv oxå....

Vad gör man åt det...?

Upptäckt #2:
Jag bara avskyr feta medelålderskvinnor med glasögon som snackar i telefoin å kör en volvo 740kombi (värst e röd).

Det är till och med snäppet värre än För feta småtjejjer på för små cyklar.

Upptäckt #3:

 Har upptäckt att folk generellt tycker det är  tillfredsställande att "gå på muggen" på en toalett där de känner personen som städar den.... 3 personer har berättat det idag för mig...

HUR SJUKT ÄR INTE DET????



image124
Nu ska jag skjuta HEROIN...!!!

Vi ses när jag kommer upp igen...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback