grekisk kryssning

Ohlala.. vart ska man börja???

ett gladtt gäng(Snuffe , Tony, felippe och jag) begav sig till siljaterminalen i sthlm för att plocka ut biljetter.
en idiotgubbe stod å blockerade den ena informationsdisken i typ 45 minuter.. ägde säkert båten trodde han... ful som stryck var denjäveln...:$

När vi väl fått tag i biljetterna begav jag mig med Ilfart till närmsta cafe ochj köpte 3 liter mjölk (60:- som hittat)
för att kunna berede whiterussians i hytten..


Väl i hytten satte idiotin igång.... vi krökade.. träffade elena å ewa. som tillsammans vägde 300 pannor säkert...
 vi träffade pizzzabagarn från södertälje och frisören från saltsjöbaden

" LEchnemo"
"Jag svär på gud"
" JALLAAAA"
det var typ de tre vanligaste orden som flög ur deras munnar...

frisören var liksom snuffe kung på kryssningar.. 100% med ligg  för dessa två...

" man tar det man får, om det så ska vara en tjockis"
snuffes egna ord...

Fest hela kvällen... hehe ohlala grektema..

sen minns jag inte mer. å sådär.. tror det beror på den finska luften:$:$

Vi tror att en av städerskorna på båten kommer säga upp sig ikväll..riktiga grisar var vi...
Hockeyrumpa är inte bra att ha heller på kryssning kan vi till sist konstatera..

Svårt att skriva en blogg om detta för som alltid gäller det ju "det som händer på båten stannar på båten"
IDIOTI..

" Det kostar 5 spänn"

Tony och Felippe kör¨på även ikväll.. men inte jag å snuffen... vi e vuxna arbetande män...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback