"Måndag morgon när vi vaknar..."

..."är det säkert senare än vanligt"

Exakt så var fallet i morse.....försov mig.. "BLAST"
veckan kunde inte börjat  värre:)

Helgen var för övrigt kanon... Var å bowlade å så i lördags å drack lite öl å sjöng live på lokala ölhaket:)

Hockeyn är slut nu oxå.. alltid en sån jäkla omställnign från att inte ha tid till att plötsligt ha massa tid...

SÅ nu ska jag träffa alla dom som jag inte haft tid med tidigare:)

såg en lapplisa idag:D hon lappade en bil..
Goda lapplisor


Kommentarer
Postat av: Mia

hehe.. tror det är universums jobbigaste fråga.. "vad gör du annars då?" jag gör massor kan ja informera dig om.. ;) hihi.. just nu letar ja lägenheter och ska äta middag :P
skönt inlägg förresten.. haha.. "såg en lapplisa idag. Hon lappade en bil" skön du e.. haha.. :P

Postat av: S

Hejhej..allt bra me dej? :D

2007-03-05 @ 18:20:18
URL: http://baboshka.blogg.se
Postat av: Flirre

hade vunnit bowlingen ifall jag inte hade tagit den sista ölen nirre :) thöhö

2007-03-07 @ 09:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback