jag borde spy galla

över en mängd människor.. människor som tror saker och ting folk som inte vet bättre...

nöjjer mig med att ha en klagalista:
Jag hatar:
Folk som är oärliga
folk som beter sig på ett sätt och blir snea när man beter sig likadant fast 7 resor lindrigare
folk som säger att jag är på ett visst sätt när jag inte är det och vet till100% att jag inte är det
folk som är fula
folk som luktar illa
folk som tror sig vara överlägsna alla andra
folk som förutsätter att sättet dom lever å handlar på är det enda rätta
folk som inte accepterar och respekterar andra människor
folk som hånar och ser ner på sånt andra uppskattar och blir glada av

urs nu får det sluta.. känner hur bitter jag är

Dra åt helvete alla idioter..
ni andra (ca 1 promille ) störst kärlek till er


Kommentarer
Postat av: Flinns

Surmule! puss :)

2007-02-28 @ 16:31:36
Postat av: Anonym

ser du inte det motsägelsefulla i detta

jag hatar folk som är fula , luktar illa

och

folk som inte accepterar och respekterar andra människor

en människa som är ful har knappast bett om det själv eller hur?

2007-03-01 @ 10:44:18
Postat av: Nisse M

Jag hatar sossar, i ordets vida bemärkelse!

2007-03-01 @ 10:48:52
Postat av: kenta gustavsson (r.i.p)

det värsta jag vet är negrer och rashatare

2007-03-01 @ 11:20:28
Postat av: a

namnlös:
är fula menar jag inte utseendemässigt, en ful stil... typ slingrar sig osv

2007-03-01 @ 15:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback