Underbara tjejjer!!!

Igår.. Magmusklerna fick sig en rejäl genomkörare....

Kvinnorna.. ja jag säger så.. för sist jag såg dom så var det 2 sminkade småtjejer... 5 år sen sist  Emma och Joanna var här på besök. Helt fantastiska unga damer:)

Hade planerat att gå ut eller att sova, men detta.. Ojj .. var SÅ mycket bättre.

Jag har nu lärt mig att kvinnor inte har En enda jävla aning om hur man jukkar.. å jag har själv inte den blekaste aning eller teknik för att kunna få " den " stjärten... kan inte svanka.. Emma och sexpedagogen joanna försökte förgäves lära ut tekniken till mig, men utan succe..:)

Höjdpunkt under bilresan från salem till huddinge var förutom att vi fick se Joannas lägenhet som hon inte viste var hon bodde i...  tjejjen på statoil som tyckte emma luktade gott.. Emma själv tyckte hon lyktade matos..... Å för att nå Klimax... Berättade Joanna och emma om Turbekulossjukhuset i Salem.. eller fel... Jag fick en fucking giudad tur i sjukhushistoria;)


Har träningsvärk idag på riktig i magen:) Det blev en sen kväll och vid kvart i 5 begav sig damerna hem med Bogdan från Bodkyrka taxi...


Skapligt trött idag.. klockan ringde kvart i 9 .. upp för ett ispass... hemma nu.. borde bege mig till gymmet och rehaba.. men orkar inte..
ska nog sova kika en film.. och drömma mig tillbaka till tiden då jag låg... i 9an..


Puss hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback