tidig söndag morgon

nu sitter jag å ljuger ännu en gång.. mitt på dagen... mår helt okej... kunde mått bättre, men vaffan det finns de som som mår betydligt sämre.

Julbord igår med Grabbarna från Skarpan:) trevligt.
"Patrik och torro blir alldeles till sig när farbror tomten kommer"

Hem och tanken var :

PEKING!!!
men efter lite samtal med Torro och en hel del eftertanke så ratade jag det med motiveringen:
Vad fan ska ja göra imorgon bitti? bakis, sargad, ensam ,övergiven......

Vidare till en privat tillställning där stämningne var "sådär"
 Hävde i mig några ölsejdlar och blev väl mer berusad än vad som var tänkt.....
begav mig hemmåt vid 2 rycket någonting tror jag för att sova.

" fosterställning? singelställning!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback