Tic-tac-toe??

Tiden rusar obarmhärtigt fort mot JUL!

En vecka kvar idag och jag har tusen saker att fixa innan...
Ta bara t.ex att jag inte inhandlat en endaste Julklapp, jag har för tusan inte ens tänkt ut vad som skall inhandlas...

Kunde det inte vara lika simpelt som när man var 5 år.
En teckning till mamma, en pärlplatta till farmor och sen presenter inhandlade av mor och far till resten av släkten.

 Varför måste det vara en sån Hysteri kring julen?? kan man inte bara sitta och käka knäck, umgås, dricka lite glögg och spela sällskapsspel?


Det var bättre förr....
 Finns det någon som vill handla mina julklappar åt mig? Eller kansek hjälpa mig att gå på stan och inhandla?

Kom med Julklappstips är ni för mysiga!!!!

Puss och kram

" Idag lös solen på Mr. Taylor ..... "

Kommentarer
Postat av: alex

tic-tac-toe, catch a homo by his toe

2007-12-17 @ 16:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback