Stank

Oftast brukar man titta sig omkring och försöka lokalisera vem eller varifrån stanken kommer...
 men idag..
gud ...
JAG STINKER!!!!

Folk som träffat mig kan tro  att jag inte duschat på ett år... vet inte vad som hänt..

* Jag luktar svett så att det sticker i ögon och näsa.
* Mitt hår e fett - inte ens dryga yes hjälper detta fall av orent hår..
* Mina kläder luktar precis som jag och har fått åka raka spåret till tvättmaskinen..

Nu ska jag in och  tvaga mig... frisera könet och göra mig fräch... E ju nämligen träningsfritt;)
Så det blir väl att strosa runt i pyjamasbrallor, hyra en skön rulle och dyka ner i en påse med 169Kr lösvikt,


MEN FÖRST:
en dusch och fräscha upp här hemma!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback